Skip to main content

[Fanfic] My Guardian Angel

240 replies [Last post]
Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

@Anony: Thanks! :3

@Yuki: Well, hello there. *wink*

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

;] Oh hai, didn't see you thar.

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
;] Oh hai, didn't see you thar.

*does the cha cha*

Titi just gave me an idea. Blame her...

Spoiler:

“Give me those Sacred Jewels back!” I croaked, tears finally escaping me. “Mother...mother needs them...please...”

“No can't do,” said Knight Chrono after securing the bag around his own leather girdle.

“P-please...” I begged, raising a trembling hand towards him, my focus becoming hazy. “Please...g-give them b-back...”

He looked down at me and for the first time in my life, I saw pity. He brought his hand to his face and rubbed his eyes tiredly.

Groaning, he said, "Another Testarossa with a mother complex. Just what I needed..."

"..."

Nanonymous
Nanonymous's picture

Sorry, Alavon...it was an instinct to but Avalon cause I have a friend named Avalon. Ah so ashamed! *hide in a corner*

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Anonymous wrote:
Sorry, Alavon...it was an instinct to but Avalon cause I have a friend named Avalon. Ah so ashamed! *hide in a corner*

*glomps*

It's okay. I get that a lot. Right, Yuki? :3

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

I'm glad I'm not the only one who makes the mistake. :P And why was I pointed out!? orz

.__. Er... -fumbles-

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
I'm glad I'm not the only one who makes the mistake. :P And why was I pointed out!? orz

.__. Er... -fumbles-

Because you were the most recent one besides Anony. :3 *wags tail*

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

But I meant it with love. :>

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Nanonymous
Nanonymous's picture

Thanks *sniffle*, that's a cute little drabble...another Testarossa with a mother complex...haha

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

:3

Yeah, you can thank Titi for the "Mother Complex" one.

And Yuki? *GLOMPS* I know. :3

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

-falls over- Nyoreron~

You gotta tell me how that place is when you get back. :P I had a friend from there and she said it was really nice.

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
-falls over- Nyoreron~

You gotta tell me how that place is when you get back. :P I had a friend from there and she said it was really nice.

I will. :3

*continues to do the cha cha*

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

I can either intemperate that dance as... a victory dance over my fallen body, or a drop to insanity on your part, because everyone knows that the macarena is the bomb. <__<

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Look forward for the completed "side-story" of Fate's Beginnings... :D

Maybe I should change the title to that...nah..."Descent" is perfect because it's foreshadowing-

*gets zapped by lightening*

I said too m-much...

Knight Fate: Damn straight...

Nun!Nanoha: Fate...you didn't have to zap-

Knight Fate: [Annoyed] You want to be zapped, too?

Nun!Nanoha: [Furious] God will zap you instead!

[Knight Fate get's zapped out of nowhere]

Nanoha-san's picture
Offline
Joined: 02/15/2010
Posts: 936

*holds in girlish fan scream* Great job Alavon-san! I was begining to miss you work, but of course you came back, blowed my mind XD Can't wait for more~

BTW Have fun in Puerto Rico~

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Nanoha-san wrote:
*holds in girlish fan scream* Great job Alavon-san! I was begining to miss you work, but of course you came back, blowed my mind XD Can't wait for more~

BTW Have fun in Puerto Rico~

o_o

...wow...I didn't know...*sniff* Thanks!

I hope to keep it up, again thank you. *bow*

Nanonymous
Nanonymous's picture

aw...bad lightning...no shocking Alavon... pain pain go away~ so lucky, Puerto Rico...I want to go, but even if I go I can't communicate with the locals...probably wave my hand in the air and play charades with them...

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

Charades with the locals = epik win. I did that over in Osaka...

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
Charades with the locals = epik win. I did that over in Osaka...

*bursts out laughing*

EPIC WIN!!!!!

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

It was sad. They could understand me perfectly, but I couldn't understand them. I wish I had gone to Osaka wearing an Azumanga Daio uniform... I probably might've fit in better. >:

-chases the specks in air- @.@

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
It was sad. They could understand me perfectly, but I couldn't understand them. I wish I had gone to Osaka wearing an Azumanga Daio uniform... I probably might've fit in better. >:

-chases the specks in air- @.@

*dies from laughter*

XD

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Anonymous wrote:
aw...bad lightning...no shocking Alavon... pain pain go away~ so lucky, Puerto Rico...I want to go, but even if I go I can't communicate with the locals...probably wave my hand in the air and play charades with them...

You'll be surprise how easy they can understand. :3 But it would be nice to know a few simple spanish phrases. But as long as you are polite but that's everywhere. /3

Nanonymous
Nanonymous's picture

I found out I'm not that good at charades, people tend to have this worried and scared look when I start waving my hands around and pointing at random things, trying in vain to get to my point. Yeah I know some spanish but I tend to mix stuff up and my pronunciation can make people fall from laughter...

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Anonymous wrote:
I found out I'm not that good at charades, people tend to have this worried and scared look when I start waving my hands around and pointing at random things, trying in vain to get to my point. Yeah I know some spanish but I tend to mix stuff up and my pronunciation can make people fall from laughter...

*bursts into laughter*

*suddenly remembers a particular event*

Friend: [trips and lands on top of an old lady]

Me: [laughs]

Friend: Estoy embarazado!

Me: Wait, you're PREGNANT!!!??? o_O

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

@Alavon - -uses a pheonix down- >:O LIVE DAMN YOU! LIVE! You've got so much to live for! We haven't even done a story together yet, ;o;!

@Anon - Well at least you know some Spanish. I tend to confuse Tagalog with it once in awhile... so you can only guess how awkward it is when I make that mistake.

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
@Alavon - -uses a pheonix down- >:O LIVE DAMN YOU! LIVE! You've got so much to live for! We haven't even done a story together yet, ;o;!

@Anon - Well at least you know some Spanish. I tend to confuse Tagalog with it once in awhile... so you can only guess how awkward it is when I make that mistake.

:3

*comes back to life*

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

... crap. <__< Now I gotta refund all of those "R.I.P - Alavon" T-Shirts...

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol

Alavon's picture
Offline
Joined: 09/12/2009
Posts: 187

Yuki wrote:
... crap. <__< Now I gotta refund all of those "R.I.P - Alavon" T-Shirts...

o o;
x

Nanonymous
Nanonymous's picture

Yeah, hate these awkward moments when you get something wrong and they give you this blank expression and bursts out laughing at you. I said the same thing but in front of my teacher and friends...very awkward and teacher tried to hold his laughter in but then the whole class started laughing...

Yuki's picture
Offline
Joined: 08/20/2009
Posts: 384

I hate those times... -shivers- So many hazukashii moments in my life.

Dreams do come true! 8D

( ì x î ) I feel sorry for that little girl. Lol